Caper XXL

Caper XXL

wtorek, 28 maja 2013

LIST: mój chłopak słucha disco polo!

Kochane czytelniczki... Boję się  powiedzieć jak się nazywam, skąd pochodzę bo mój problem jest bardzo krępujący...i każdy kto dowie się jak mam na imię to będzie wiedział kim jestem bo... mój facet robi mi wstyd ! I przez niego wszyscy ludzie mnie obgadują! 
Marian wygląda dosyć zwyczajnie, owszem jest otyły ale poza tym niczym szczególnym się nie wyróżnia. Ma jednak jedną wadę... CIĄGLE SŁUCHA DISCO POLO! Nie wiem co robić! Wstyd nawet podwozić kogoś autem! Maniek ma tam chyba ze 100 płyt disco polo... Jego ulubionym zespołem jest Tarzan boy. Piosenki pt. ,,Tarzan" może słuchać godzinami! Ja z nim zwariuję!
Na początku bawiło mnie to, że słucha takiej muzyki... ale mijały tygodnie, miesiące, lata... a on dalej słucha tego samego! Próbowałam przekonać go do muzyki klasycznej! Moim ulubionym wykonawcą tejże muzyki jest Fryderyk Chopin! Puściłam mu marsz żałobny i etiudę rewolucyjną ale on stwierdził, że to ścierwo!
Nie wiem co ja mam z nim zrobić... Nawet teraz gdy piszę do was ten list to on słucha Tarzan boy!
POMOCY! Ja już nie wytrzymam z tym gadem! i z jego żenująca muzyką też nie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz