Caper XXL

Caper XXL

środa, 22 maja 2013

EXCLUSIVE! - wywiad z supermodelką Christine C.

Przedstawiam wam wywiad z Christine C. ! Gwiazda poświęciła nam swój drogocenny czas żeby odpowiedzieć na parę nurtujących nas pytań. Opowie nam o swoim sukcesie, życiu prywatnym
i pierwszej miłości. Zapraszam do czytania:

-Dzień dobry Pani Christine!
-Witam...
-Co u Pani słychać Christine?
-Napracowałam się! A ty mi nie pomogłaś.
-Do rzeczy.... Jak to się wszystko zaczęło ? Kiedy postanowiła Pani zostać Top Modelką?
-Noooo
- Pani Christine? Kiedy Pani postanowiła zostać Top Modelką? 
- A nie pamiętam.
- Hahaha! Tak mniej więcej ?
-Czterdzieści lat temu.
-Dobrze... A teraz pytanie osobiste, czy ma Pani męża, dzieci lub nawet wnuki? Bo wielu czytelników się Panią interesuje!
-Mam męża, córkę,wnuczkę, zięcia....
-Zięcia?????
- I siostrzenicę!
-Siostrzenicę?????
- I kundla! To jest szatan, a nie Fafik!
-Dobrze... dziękuję za tą barwną wypowiedź. Kto był Pani pierwszą miłością? Proszę odpowiedzieć szczerze na to pytanie.
- Mister Ed! Hahaha
-A tą pierwszą? A tą miłością?
-Mister Ed.
-Szczerze!
-Bardzo szczerze
-Proszę powiedzieć kim jest Mister Ed?
-....Mój mąż
-Czyj?
-Mój.
-Kto?
-Mąż nie mąż.
-Co to znaczy mąż nie mąż?
-A takie powiedzonko...
-To znaczy ?
-....Głodnom jak pies!
-Hahahah! Dziękujemy Pani za wywiad! Dziękujemy za rozmowę! Do widzenia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz