Caper XXL

Caper XXL

czwartek, 5 września 2013

LIST: CZY RASIZM PRZEKREŚLI MOJĄ MIŁOŚĆ

Witaj Caperze!
Nazywam się Julia i zakochałam się w czarnoskórym chłopaku. Podczas wakacji w gorrrącej Hiszpanii codziennie na stołówce byłam uwodzona przez Schneidera. Też dawałam mu subtelne znaki że mi się podoba. W końcu poznaliśmy się lepiej. Zaczęliśmy rozmawiać na wszelakie tematy. Świetnie się dogadywaliśmy. Opowiadał mi o swoim życiu osobistym. Na wakacje przyjechał ze znajomymi, którzy także mnie podrywali. Ja jednak pozostałam wierna Schneiderowi. Zaprosił mnie nawet do swojego pokoju! Oczywiście wybrałam się tam. Było bardzo miło. Publicznie spytał mnie czy zostanę jego dziewczyną klękając u mych stóp. Wniebowzięta oczywiście się zgodziłam. Pod koniec wyjazdu podarował mi bransoletkę ze swoim imieniem. Wszystko było by idealne gdyby nie fakt że moja babcia jest rasistką! Co mam dalej zrobić ? Powiedzieć chłopakowi o wszystkim? Przecież strasznie go zranię! Kocham go i nie mogę tego zakończyć! Caperze błagam o pomoc. Jestem zrozpaczona i totalnie zdesperowana. Piszę z nim codziennie i gdy ukończy 18 lat przyjedzie do Polski... Obawiam się o naszą wspólną przyszłość. Czy moja babcia stanie na drodze do naszego szczęścia?
Julia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz