Caper XXL

Caper XXL

wtorek, 6 maja 2014

PROBLEMY CZYTELNIKÓW- BOLĄCY ZĄB SYNKA

Specjalnie dla was drodzy czytelnicy zmierzę się z waszymi problemami i postaram się je rozwiązać. Dzisiaj pomogę Lucynie, która ma poważny problem. Jej synek Jędruś cierpi z powodu bolącego zęba... co na to poradzić?

Drogi Caperze XXL!
Nazywam się Lucyna i jestem matką dwójki chłopców. Witold ma 3 lata a Jędruś 4 lata. Wczoraj mój starszy syn do mnie podszedł z poważnym problemem... boli go ząb. Co ja mam zrobić? on panicznie boi się dentysty. POMOCY
Zdesperowana matka
Kochana Lucynko! 
Pora żebyś zastosowała tradycyjną metodę typu "przywiąż ząb nitką do klamki i zamknij drzwi z impetem". To zawsze pomaga! Gwarantuję. Caper XXL życzy powodzenia! Czekam na zdjęcie !

Caper!
Posłuchałam cię, zaproponowałam to Jędrusiowi ale mój syn nieco zmienił metodę wyrwania zęba... Przywiązał go sznurkiem do worka bokserskiego, ubrał rękawice i... no właśnie. Metoda pomogła, ząb znikł. Boję się tylko że moi synowie będą pozbywali się w ten sposób zębów swoich oraz przyjaciół (za pieniądze). Bardzo dziękuję za poradę! A oto pamiątkowe zdjęcie

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz